"هزار روزن هزار دید" پروژه گروهی دانشجویان معماری دانشگاه آزاد اسلامی

"هزار روزن هزار دید" عنوان نمایشگاه آثار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زیر نظر دکتر محمد علی شیخ الحکمایی است.

به گزارش گالری آنلاین، مکعب بزرگ با ابعاد دو متر مکعب؛ مجموعه ای از تلاش های مستمر دانشجویان دکتر شیخ الحکمایی در درس مقدمات طراحی معماری است. این مکعب که مرزی نیمه شفاف بین فضای درون و بیرون برای مخاطب ایجاد میکند متشکل از ۲۰۲ باکس به ابعاد ۲۰ سانتیمتر مکعب است.

موضوعات شکل دهنده به درون هر کدام از این باکس ها شامل ده عنوان متفاوت است. عناوینی برگرفته از مفاهیم انتزاعی؛ منتج از بررسی تجربه های متفاوت فیلم، موسیقی و ادبیات.

همگی این تجربه ها در راستای کشف قابلیت های فرم و فرم زایی با استفاده از اصول ترکیب بندی و شکل دهنده به فرم بوده است که در نهایت به نفع تعریف فضای خالی بوجود آمده اند. و نهایتا رابطه این مکعب های کوچک به عنوان اجزا با مکعب بزرگ به عنوان کل رابطه جز و کل را شکل داد. رابطه ای که در وهله اول مخاطب را در فرم کل و سپس در فرم جز دعوت به دیدن میکند.

اسامی دانشجویان حاظر در این پروژه گروهی :

مهسا خوش گفتار، الهه كیكاوسی، آناهیتا كرمی، یاسمن شرفی، نیلوفر صفایی،علی باقری، محمد مهدی نعمتی، انوشه سعیدی، علیرضا دواری، یاسمین حسین زاده، سحر داراب، نگین پورخرد، ساقی كمایی، شیوا چیت ساز، یلدا بیگ آقا، سوگل حسینی، مینا نعمانی، كیمیا رزاقی، سامان سلیمیان، فاطمه صفر نژاد




logo-samandehi